07 január, 2011

Még mindig Karácsonyra :) / Still for Xmas :)

Kicsit el vagyok csúszva, kevésnek bizonyul számomra a nap 24 órája... Bár keményen próbálok időt szakítani mind a fűzésre, mind a blogolásra, sajna sokkal kevesebb pillanatot tudok rájuk szentelni, mint azelőtt :(
Éppen ezért, még mindig van karácsonyi ajándékom mutatóba.
Kolléganőm okozott meglepit középsulis leányának az általam készített ékszerekkel :) Számomra is nagy boldogság volt, hogy örömet szerezhettem :)


I'm a bit fallen apart. The 24 hours of the day don't seem to be enough for me... Although I'm doing my best I cannot devote as much time to beading and blogging as before :(
Therefore I still have Christmas presents to show you.

My colleague surprised her teenage daughter with the jewellery I created :) I was also very happy to make her pleased :)



Az én kedvencem ez a Swari bogyós lógó füli.
These hanging Swarovski beaded bead earrings are my favourite.



S nekem ő is nagyon tetszik, melynek mintáját köszönöm deEva-nak :)
I also like these ones very much the pattern of which is deEva's design. Thanks a lot :)


18 megjegyzés:

Petra írta...

Annyira imádom az ilyen kék dolgokat, nagyon szépek lettek! :)

MickTaylor írta...

Az a lánc "nagyon" kék!
Szinte "sugárzik"!
És a fülbevalók is nagyon mutatósak!
Rettentő jól vannak fotózva,szépen megkomponált képek!
Gratulálok!

LUJZA Gyöngyei írta...

Nikikém, nagyon szépek ezek a kék ékszerek! Imádom a kéket, a hosszú füli pedig egyenesen szuper! Valami haonlót tervezgettem én is a lila szettemhez, de valahogy mindig másra használom fel a lila színű swarowskijaimat... :) Alíz

Maria írta...

Nagyon szépek a kékek!

Las Creaciones de Boricua írta...

Wow!!! beautiful!!!!!!!!!

U. J. írta...

I like the deep blue of your pretty
beaded gifts, it´s one of my favorite colors! The last pair of
earrings are very lovely.
Best greetings:
Uli

Panka gyöngye írta...

Az időmmel sajna én is így vagyok.Vagy lehet rosszul osztom be:)Nagyon helyes ajándékokat készítettél,a Deeva füli a kedvencem:)Szuper lehet viselve!

Marilla írta...

Szép kis ajcsik !!!

Ági mama írta...

Csodálatos mindegyik alkotásod!!

Vervian írta...

Nagyon finom, elegáns ékszerek! :-)

Cyndi írta...

Niki, all of your jewelry is absolutely divine, but I dearly love the earrings at the very top of the second picture - perfect!

Chat soon!

Love,

Cyndi

Tolgyesi Gyoparka írta...

Nagyon szepek, a szinuk pedig kulonosen unnepi!!

Blacklady írta...

Hi,
wow, wow, wow, so beautiful, i like the colors, the designs. its great.
greetings
karin

Gruber Tímea írta...

Nagyon kékek s nagyon szépek!!Nagyon tetszenek!!!

Edit írta...

Nagyon szépségesek lettek!!! Nekem is az alsó füli a kedvencem!!!!!!

tita írta...

Maravilloso me encanta el collar.Besos

Pearly írta...

Szépek mindahányan! Szeretem a kék színt! :)

Piky73 írta...

Imádom és köszönöm a hozzászólásaitokat!!! :)

I love your comments :) Thanks a lot :)