17 szeptember, 2010

Végre elkészült! / It’s done at last!



Ő lenne az a Maze Lace kari, amit még júliusban, Prágában kezdtem, s tegnap este sikerült befejeznem :) Bár néha kicsit monoton volt fűzni – ezért félre is raktam alkalmanként – tuti, hogy imádni fogom. Tegnap éjjel pl. már együtt is aludtunk :) … de csak mert véletlen a karomon maradt :)
Köszönet Sabinenek a kitünő mintáért!

This is the Maze Lace bracelet I started to bead in Prague in July and managed to finish only last night. Although it sometimes got rather monotonous to bead – that’s why I kept laying it aside– I’m sure I will love it. We even slept together last night :) … ’cause I forgot to take it off :)
Thanks Sabine for the excellent pattern!

35 megjegyzés:

Andrea írta...

Imádom a lilát. Nagyon szép lett!

lola írta...

Te habrá costado mucho trabajo y tiempo pero al final ha merecido la pena es ESPECTACULAR.Felicidades guapa.

Kritti írta...

Csodaszép lett! Gyönyörű ez a sötét-lila összeállítás!
Nálam is tervbe van véve a minta, de hogy itt látom Nálad, biztosan hamarosan sort kerítek én is rá!
Gratulálok!

Ágota írta...

Én is épp ezen dolgozom. El is ment a kedvem látva ezt. :(Ez olyan szép!!!! Lehet újragondolom a színösszeállításomat. Megérte befejezned!

RaMary írta...

Nagyon szép lett, tetszik! (ja, amúgy nálam is a lila előz minden színt:))

Ládikó írta...

Csodálatos, nagyon tetszik. :-)

Forget-me-not írta...

Nagyon szépséges! Gyönyörű színeket választottál!

Petra írta...

Nagyon menő lett :) És szép képeket készítettél róla.

Gabriela Swoboda írta...

Wow, this really looks great

ekszerlada írta...

Ezen jót nevettem:))Tán altatót is duruzsolt a füledbe?:)
Éééén nem lennék képes rá,hogy megfűzzem.Úgy érzem.Azért nincs peyotos karkötőm sem.Pont azért,mert monoton.Pedig sokszor nagyon tetszenek,de hogy hogy nem lehet belekeveredni a mintába,ezt nem értem:)
Ügyes vagy!!

Maria írta...

Csodaszép lett, gyönyörűek a színei is! Jó nagy munka lehetett!

norono írta...

Nagyon gyönyörű lett! Nem csodálom, ha "véletlen" vele aludtál! :-)

Tündigyöngy írta...

Gyönyörűséges lett, a lila feketével
pazar!!

Hermann Ildikó írta...

Nagyon szép, nem csodálom, hogy éjszakára sem váltál meg tőle!
Puszi

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!!!!!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép!!! Nagyon jó a színösszeállítás is!
:-)

Cyndi írta...

Absolutely beautiful, Niki! I love it!

XOXO,

Cyndi

Adrienn írta...

Nagyon szép lett, szuper, hogy nem adtad fel!!

Vervian írta...

Megérte a fáradságot, csodaszép lett! Nagyon erőteljes színkombináció. Gratulálok a kitartásodhoz. :-)

Edit írta...

Megérte a fáradságot, mert gyönyörű lett!!! Szuper a színösszeállítás is! Nagyon tetszik! :-)

Marilla írta...

Tetszik a mintája ennek a karinak .A szineket most is eltaláltad !!!!

NoNa9 írta...

wow!! very beautifull, I love this colours.

Panka gyöngye írta...

Unokahúgom itt állt a hátam mögött,és amikor meglátta,azt mondta,hű de állat!A színe is szép!Jó,hogy befejezted,még ha ilyen nehezen is,de kész:)

LUJZA Gyöngyei írta...

Tényleg nehéz "szülés" volt, de szerintem is megérte a fáradtságot, mert gyönyörű lett. Mondanom sem kell, hogy nagyon-nagyon tetszik! Eddig annyira nem voltam oda ezért a mintáért, de a Tiéd szuper jó lett! :) ALíz

Gabessz írta...

Gyönyörű karkötő és imádni való a színe!

Cseresznyevirág írta...

Fantasztikusan szép lett, megérte kitartani :-)! Én is ilyen félretevős vagyok amúgy, most is öt megkezdett munkám van :-D.

Pearly írta...

Minden elismerésem a kitartásodhoz, és gyönyörű a színe!

Mergar írta...

Te ha quedado espectacular. !!!!!preciosa¡¡¡¡¡

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

GYönyörű színválasztás, nagyon mutatós lehet a karodon!

Unknown írta...

Csodas! Mintha himezted volna! nagyon tetszik!

Névtelen írta...

Hi Piky, thank you for visiting my blog :-)
Your Maze Lace is beutiful too. It has been a hard work hasn't it?
Hugs, Barbara

Blacklady írta...

Hi,
wow i like this colors very much. Its a beautiful bracelet. great work
greetings Karin

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Édes kis hálótársad lett! Nagyon szép karkötő! Őt is szeretem! :)))

Belinda Saville írta...

What a lovely bracelet, Niki! You have done a great justice to Sabine's pattern...I think she would love this :-) Your stitching is perfection, as always! B. -xo-

Piky73 írta...

Drága Lányok, Nagyon kedvesek vagytok! Köszönöm :)

Kedves Ágota, láttam ám, hogy mégsem adtad fel :) Jól tetted, hisz a Tiéd is csodás lett!

Kedves Ildikó, én pedig akkor nevettem fel hangosan, amikor reggel észrevettem, hogy többen voltunk az ágyban :) Lehet tényleg Maze-nek köszönhetően aludtam olyan jól???

Dear Girls, You are so kind to me! Thanks a lot :)