21 szeptember, 2010

Újabb kedvenc :) / A new favourite :)



Mindig úgy járok, hogy az éppen elkészült darab válik kedvencemmé, miközben az előzőek se esnek ki a körből :) Vagyis már kezd nagyon sok kedvencem lenni, de most ez a gyűrű a legaktuálisabb :)
Erre a Swari kristályra még nyári kirándulásunk alatt találtam rá egy aranyos kis németországi gyöngyös üzletben. Imádom a színét - Golden Shadow -, s mivel viszonylag nagy darabról van szó - 18x13 mm - az újjamon is igen jelentős, figyelemfelkeltő viselet :)


A newly finished piece always becomes my favourite, however, the previous ones never drop out :) As a consequence, I've had quite a lot of favourites so far but right now this is the most current one :)
I found this Swarovski crystal in a cute little bead shop during our summer trip in Germany. I love its colour a lot - Golden Shadow - and I think the size of the crystal - 18x13 mm - gives the ring a rather significant and eye-catching look :)

26 megjegyzés:

Zöldgyöngy írta...

Hűűhha, tényleg szép darab! Én tavaly nézelődtem egy müncheni gyöngyös boltocskában, de ott valahogy semmi sem volt kedvemre való... Úgy látszik nem a megfelelő helyen jártam. :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Nikikém, szerintem fantasztikus lett! Imádom a mutatósan nagy darabokat, a golden shadow pedig az "aranyos-barnás" árnyalatok közül nagy kedvencem! Ügyi vagy! :) Alíz

Kriszta írta...

imádni való is!!!!! Nagyon szépséges!

kirszti írta...

Nagyon szééép! :) Az sose baj, ha egy gyűrű nagy :)

Edit írta...

Gyönyörű, mutatós darab!!!.....és a színe!!!! Nagyon tetszik!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága! Nagyon csodaszép gyűrűd lett, és el is hiszem, hogy most ő a kedvenced! Nekem is az lenne! :)))
Gyönyörű! Ügyes vagy!
Puszi!

Maria írta...

Hűű, ezt aztán gyönyörűséges!!!

Kritti írta...

Isteni darab! Nekem is a kedvencem lenne! Gyönyörű!

Adrienn írta...

Káprázatos!

RaMary írta...

Csodálatosan szép!! Gyönyörű darab lett! Elhiszem hogy a kedvenced!

kobema írta...

Hűűűű, de jóó!!!
Én is bele tudnék szeretni! :)

Pearly írta...

Én is imádom a barnás árnyalatokat. Igazi őszi tündöklés ez a gyűrű! Képzelem, ha megcsillan az őszi napfényben! Csodás lehet!

Las Creaciones de Boricua írta...

Un anillo precioso!!!!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szépséges! A golden shadow nekem is az egyik kedvenc színem.

Panka gyöngye írta...

Én is így vagyok vele,mármint azzal, mindig ami elkészül az a kedvenc:)Lehet a swari mérete nagyobbacska,de a színek miatt mégis visszafogott,hétköznap is viselhető ékszer lett belőle!Ügyes vagy Niki,nagyon tetszik a gyűrűd:)

Gabessz írta...

Igazi gyönyörűség!

Lakota mágia írta...

Csodaszép!!! Első látásra lenyűgözött!!! Megértem, ha ő a kedvenc!
:-)))

Belinda Saville írta...

Niki, I am like you...my latest creation is always my favourite! :-) I can see why you love this so much, it is beautiful! The fire polished beads add a lovely extra sparkle. Gorgeous work! B. -xo-

NoNa9 írta...

wow"! es realmente bonito.

Alma írta...

Bámulatos!

Chinita írta...

Nagyon szépre sikeredett, gratulálok!:))

Piky73 írta...

Köszi-köszi-köszi-köszi-köszi... :)

Thanks-thanks-thanks-thanks-thanks... :)

tita írta...

Que bonito amiga este anillo,grande como a mi me gustan,me parece precioso.
Besos

Ládikó írta...

Nagyon szépséges lett. :-)

lola írta...

Precioso no me estraña que sea tu favorito.

Csapó Krisztina írta...

Hú, de csodálatos darab!!! :-)