07 szeptember, 2010

Ónix / Onyx




Mikor július végén ellátogattunk Szigethalomra Anikóékhoz, és egy rendkívül kellemes napot töltöttünk náluk gyöngyös csajszik társaságában, Alíz lepett meg ezzel a gyönyörűszép ásvánnyal. Azonnal karkötőként láttam magam előtt, de végül mégis máshogy döntöttem, mivel a nyakamban jobban tud érvényesülni :)
Agyaltam egy ideig, milyen öltözéket is kapjon. Egy dologban viszont biztos voltam - mindenképp különleges és teljesen egyedit szerettem volna alkotni belőle. Remélem sikerült :)
A herringbone lánchoz a kőben is feltünő színeket: Green/Blue Iris és Rose Lined Amethyst AB delica-t választottam. Maga az ásvány forgatható, hogy mindkét oldala felszínre kerülhessen :) Tartását pedig a belecsúsztatott ékszerdrótnak köszönheti. :)
Drága Alíz! Még egyszer nagyon-nagyon köszönöm ezt a csodás Ónix követ! IMÁDOM!!!

When we visited Anikó in Szigethalom and spent a fantastic day in the company of beading Ladies there in July, Alíz surprised me with this marvellous semi-precious stone.
I immediately imagined it as a bracelet, however, I changed my mind as it is much more significant around my neck :)
I was considering many different possibilities of it being dressed. The only thing I was certain about was that I wanted to make something special and absolutely unique out of it. I hope I managed it :)
For the twisted herringbone necklace I picked the colours which appear in the stone itself - Green/Blue Iris and Rose Lined Amethyst AB delica. The stone can be turned round in order that both sides of it remain visible. And the posture of the pendant is due to the wire which I slipped into the necklace :)
My Dearest Alíz! Thanks a lot again for this magnificient Onyx! I LOVE IT SO MUCH!!!

24 megjegyzés:

Csíkocska írta...

Nagyon szép! Ügyes vagy!!!! :)

Forget-me-not írta...

Ez milyen különleges! Nagyon nagyon tetszik!!!

Márticska írta...

Hát azt hiszem sikerült valami nagyon egyedit alkotnod. Ez egyszerűen lenyűgöző! Gratulálok!!

Kritti írta...

Ez valami mese!!!! Nagyon különleges, s persze csodálatosan szép! nagyon gratulálok!!!!

Marilla írta...

Szerintem igazán különleges és egyedi lett a láncod Piky.

Panka gyöngye írta...

Szerintem is sikerült!Egyedi és különleges!Viseld örömmel:)

Ládikó írta...

Nagyon különleges lett. Gyönyörű.

Pearly írta...

Sikerült! nagyon szupi lett!

LUJZA Gyöngyei írta...

Nikikém, ez brutálisan jó lett! Félelmetesen jó a lánc színe, az ötlet pedig egyszerűen szuper! Az biztos, hogy nem marad észrevétlen! Hihetetlen, hogy ugyanabból a kőből mennyire más ékszert készítettünk! :) Kíváncsi lennék rá majd valamikor élőben is! :) Nagyon ügyi vagy! :) Puszi, Alíz

Lakota mágia írta...

Sikerült nagyon egyedit és különlegeset készítened belőle!..és nem utolsó sorban gyönyörűt!!!
Naggggyon-nagggyon tetszik!!!
:-)

ekszerlada írta...

Nahát Niki!
Tényleg különleges lett és annak ellenére,hogy nem nagyon szeretem a sötét színeket,ez mégis gyönyörű És különleges!!!!!!
Használd egészséggel!!!

Csapó Krisztina írta...

Hú, ez az ásvány!!!!! Remekül befoglaltad!!! Gyönyörű, egyedi igazán szerethető darab lett belőle! :-)

Edit írta...

Gyönyörű és különleges!!! Nagyon jól sikerült! :-)

Mergar írta...

Impresionante¡¡¡¡¡

Ági mama írta...

Ó de csodálatos lett!!

Adrienn írta...

Nagyon szép, és nagyon ötletes megoldás!

Piky73 írta...

Köszönöm Csajszikák!

Drága Alíz, mindenképp meg akarom mutatni élőben is! Már úgyis itt az ideje a következő talcsinknak!!!

Dear Mergar, Thanks a lot indeed!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Niki! Hát én úgy gondolom, BIZONY EGYEDI ékszert alkottál belőle! Csodaszép lett! Nekem is nagyon tetszik!
Szuper ügyi vagy!
Puszi! :)

Tiszi írta...

Szerintem is egyedi, érdekes darab lett! Gratulálok!

Sziszkó írta...

Szia!
Hát szóhoz sem jutok! Hogy csináltad? Ez nagyon egyedi és ötletes.Dehát aki profi! Gratulálok!

Encibenci írta...

Hú! Ez brutál jó lett! :)

Encibenci írta...

Hú! Ez brutál jó lett! :)

Vadnainé Almási Mária írta...

Iszonyat jó ez a lánc Niki! A lehető legkülönlegesebbet hoztad ki belőle:) Nagyon elfogadnám:))))

Albert Kinga írta...

Wooow, milyen kulonleges! Meg sosem lattam ehhez foghatot! Nagyon szep!