10 szeptember, 2010

Nagytakarítás / Big-cleaning

Szabin voltam :) Úgy döntöttem, az egész napot fűzéssel töltöm majd. Bár tényleg semmi mással nem foglalkoztam, még sincs produktum, amit megmutathatnék :( Valahogy nem jött össze semmi - vagy elszámoltam a szemeket, s persze csak a munka vége felé jöttem rá, vagy félkész állapotban eltört egy központi Delica... Feladtam, s fűzés helyett inkább átszortíroztam gyöngykészletem. Viszont ez is nagyon jóleső és pihentető érzés volt :)

I had a day off :) I 'd decided that I would spend the whole day beading. Although I didn't do anything else, I have nothing to show you :( For some reason all the pieces I wanted to create were doomed to failure - either I miscounted the beads which I only realised when I was getting to the end of the pendant-to-be or a central Delica broke half way through to the end... Finally I gave it up and started to sort my bead-stock. It was a great and really relaxing job to do :)

9 megjegyzés:

kobema írta...

Jaj, de jó kis kincsesbánya!

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon kis precíz vagy - Te Szűz jegyű! :):) Egyébként pont valamelyik nap kezdtem el írni egy e-mailt, hogy már kétszer is próbálkoztam dobozokat vásárolni, sajnos sikertelenül. Vagy nem gyártják már azt a fajtát, vagy a gyöngyösök tényleg mindent felvásároltak... :) Puszi, Alíz

LUJZA Gyöngyei írta...

Az alsó képet közelebbről is megnéztem, és felfedeztem rajta egy kiskanalat... Az mihez kell? :):) Egyébként csinos a blogod új design-ja! :) Alíz

Panka gyöngye írta...

De jó,hogy megmutattad a gyöngyeidet!Jó látni őket!Odahasalnék a szőnyegedre gyönyörködni,ábrándozni:)

Piky73 írta...

Aranyosak vagytok Csajok!!! :)

S köszönöm Alíz, hogy nézegeted a dobozokat! Sajna nekem is olyan érzésem van, hogy megszűntek létezni :( Talán egyszer újra piacra dobják majd őket!
A kiskanál titka pedig csupán annyi, hogy segítségével pakoltam át a gyöngyöket más rekeszekbe azokból a dobozkákból, amely fakkjainak nincs önállóan nyitható fedele. Szóval felgyorsította kicsit a rendszerezést :)

Puszi Nektek :)

Niki

RaMary írta...

Hú de szuper rendeske vagy! De ugyanakkor megnyugtattál, azt hittem azt hittem csak nekem vannak ilyen időszakaim:)

Cseresznyevirág írta...

Szuper kis készlet :-)! Honnan szerezted azokat az egyenként nyitható(ha jól látom) hosszúkás téglalap alakú tárolóidat? Nekem is ezt kellene már - rendet tennem :-)!

Piky73 írta...

Az a hosszúkés, téglalap alakú, egyenként nyitható fedeles dobozka az, amit már Alíz is segítene nekem beszerezni az Auchan-ból, de úgy tűnik, teljesen elkeltek :(

:)

Orsi írta...

Jajj, de szeretek ilyen képeket nézegetni mások gyöngyös kuckójáról! :D