26 szeptember, 2010

Ismét egy giga gyűrű :) / A gigantic ring again :)



Ez az ásvány - sajna pontosan nem tudom mi - azonnal meglátni és megszeretni darab volt. S abban is biztos voltam, hogy gyűrű lesz belőle, mégpedig RAW kerettel :)
Tehát ő sem lett kicsi darab, hisz maga a kő 1,5x2 cm nagyságú, de hogy összhangban legyenek a méretek, 15/0-ás kását használtam befoglalásához. S bár a képen feketének tűnik, a matt piros gyöngyök között fényes barnák váltakoznak.


Nos, úgy tűnik, rákaptam a gyűrűkre. Most épp egy másikon dolgozom :)


This semi-precious stone - unfortunately, I have no idea what it is exactly - was love at first sight. Moreover, I was quite certain that it would become a ring with a RAW frame :)
So, it is not a small piece, either, as the stone itself is 1.5 cms wide and 2 cms long. To harmonize the sizes I used 15/0 seed beads for bezeling. Although they seem black in the pics, dark brown beads alternate the matte red ones.


Well, apparently I have taken to beading rings. Right now I'm working on a new piece :)

23 megjegyzés:

LUJZA Gyöngyei írta...

Szuper darab! Imádom én is a brutál nagy gyűrűket mostanában! Tökéletes a színe is! Nagyon ügyi vagy! :) Alíz

kobema írta...

ÁÁÁÁLLLAT! :)))

Alma írta...

Tartsd meg jó szokásodat- nagyon jó gyűrűk készülhetnek !! Ez is szuper!

Maria írta...

Nekem is nagyon tetszik!!!!

Panka gyöngye írta...

Szeretem a gyűrűidet,annyira viselhetők.Hiába nagy a kő mégis eltompítod a színekkel,ami most igaz piros:),de nagyon megy az ásványhoz!Ásványilag én sem vagyok otthon,de biztos lesz aki tudja:)Majd visszajövök,mert kíváncsi vagyok rá,hogy mi!

lola írta...

Increible trabajo.Enhorabuena.

Tiszi írta...

Húha! Nem baj, hogy rászoktál a gyűrűkre! Hajrá! Mert ez is nagyon szép. :)

ekszerlada írta...

Jaj de szépek a gyűrűid.Ráadásul rawos...én nem tudok rawból szépet csinálni.valamit nem jól csinálok,mert csúnya suták.lehet nem húzom meg jól,még nem jöttem rá.De ez gyönyörű!!!

Edit írta...

Gyönyörű!!! Tetszik, hogy hagytad érvényesülni az ásványt. Szuper lett! :-)

norono írta...

Hűű ez baromi klassz!

Lakota mágia írta...

Fantasztikusan szép gyűrűket készítesz!!!
Ez is nagyon tetszik!
(Gyenge tippem az ásványra: talán csipkeachát ??...)
:-)))

Blacklady írta...

Hi,
its very very beautiful, i like it, i like the colors.
greetings
Karin

Unknown írta...

Csodaszép ez az ásvány, a befoglalást nagyon eltaláltad hozzá!

NoNa9 írta...

Es precioso!!

Marilla írta...

Ez aztán a gyűrű!!!Nagy is szép is ,már csak jó kéne hogy legyen az újjamra !?hihi. Szóval kérem szépen nagyon szupi kis darabka lett !!!

Ládikó írta...

Nagyon szépséges lett. :-)

Gabessz írta...

Igazi gyönyörűség! A színeket és a formát is nagyon jól eltaláltad!

Pearly írta...

Nagyon brutál! :) Gyönyörű az ásvány is, szeretem a barnás árnyalatokat! Szép lett!

Kriszta írta...

Ez nem csak, hogy giganagy, de gigajóóóóóó is!!!!!!!!!!!!!!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Niki!
Csodaszép gyűrűt alkottál megint! Nagyon fincsi színei vannak! Szuper jól összehangoltad! Biztos nagyon jól mutat az ujjadon! :)
Kíváncsian várom a következő gyűrűdet! :)
Puszi!

Mergar írta...

!!!!Una maravilla¡¡¡¡¡¡¡

Piky73 írta...

De kedvesek vagytok!!!

Panka bevallom, azon én is ledöbbentem, hogy pirosra esett választásom, hisz egyáltalán nem jellemző színvilágomra. Éppen ezért még fel se tudtam avatni, hisz nehéz ruhatáramban megfelelő viseletet találni hozzá :)

Ildikó, azt javaslom, síkban készíts előbb egy RAW hálót, azt könnyebb szorosra fogni, s ha megvan a megfelelő hosszúság, a széleket már egyszerű lesz összefűzögetni :) Mindenesetre kitartást, s sok szerencsét kívánok hozzá!

Krisztina, nagyon köszi a tippet az ásványra :)))

És köszi mindenkinek az őszinte és nagyon kedves véleményeitekért!!! Mindig nagy örömmel fogadom őket :)

Thank you all for your sincere and kind opinions! I'm always happy when I read them :)

Eva Maria Keiser írta...

Super design!