29 április, 2010

Ismét kicsit többet magamról

Drága Alíz invitált meg erre a quiz-re :) Örültem neki nagyon, mivel ezek a játékos dolgok nagyszerű lehetőséget nyújtanak arra, hogy mi, blogos lányok, egy kicsit többet áruljunk el magunkról, s ezáltal talán egy kicsit közelebb is kerüljünk egymáshoz. Hisz a távolság miatt a személyes ismerkedés lehetősége ritkán valósulhat meg közöttünk, s talán ebből kifolyólag én személy szerint élvezem, ha valamilyen játékkal leptek meg :)

1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Nos, az igazán nagy csoda lenne, hisz szökőévben egyszer, ha veszek lottót :)
Viszont ha mégis léteznének csodák, azonnal repjegyet vásárolnék Thailand-re, miközben kiugranék bőrömből örömömben. Hazaúton pedig valszeg már azon agyalnék, melyik napsütéses, meleg szigetre induljak nagymosás után :)
Persze nem egyedül fedezném fel a világot, vinném magammal kis társaságom, hogy legyen kikkel megosztani az élményeket :)

Szóval ha nyernék, utaznék, utaznék, utaznék… és utaznék.

2. Rossz szokásom?
Sajna van :(
Nem tudok pontos lenni - állandóan elkések, holott mindig rohanok, arra törekedve, hogy ne így legyen. Próbáltam már javítani ezen hibámon, de bármennyire korán kezdek is el készülődni, az utolsó pillanatokban művészien tudom elcseszni az időt :(
Hogy ezen kívül mi más rossz szokásom van, az számomra talány. Biztosan van még más is, de azok kiderítéséhez környezetemet kellene kifaggatni.

3. Koffein?
Jöhet bőven :)
Egyrészt szeretem az ízét, de leginkább a hangulatát azon pillanatoknak, mikor beülünk, illetve tavasz-nyár, s kicsit őszbe nyúlóan kiülünk valahová kávézgatni, beszélgetni...
Persze nem a hagyományos espresso iránt rajongok, hanem a tejjel dúsított Latte-kat kedvelem :)

4. Színeim?
Szerintem
blogomat nézegetve egyértelműen megállapítható :)
Fő-fő kedvenc a zöld, s annak szinte minden árnyalata – mélyzöld, fűzöld, almazöld, oliva…
Viszont szeretem még a lilás színeket is, s mostanság kezdek rákattanni a feketére :)

5. Háziállat?
Röviden-tömören: nincs. De nem is nyújtana számukra megfelelő életkörülményt panellakáskám.

6. Mi van rajtam most?
Khaki halásznadrág, ujjatlan, sötétbarna garbóval és barna bőr kiscipellővel.
Ja, igen :) A Föld színeit is imádom :)

7. 10 év múlva hogy látom magam?
Húúúúúúúúúú, de messze van még az! Ráadásul azt az elvet vallom, hogy 'Élj a mának!'
Nem szeretek rágódni a múlton, s töprengeni a jövőn. Szerintem mindig annak kell örülni, amit a mindennapok nyújtanak, s a jelenben kell megtalálni az örömöt, mert ha más idősíkban jár az agyunk, akkor lehet életünk legszebb pillanatait szalasztjuk el.
Vagyis nem szoktam azon gondolkodni, mi lesz velem 10 év múlva, habár r
emélem boldog leszek, s hasonlóan élhetem majd nyüzsis, de kiegyensúlyozott életem, mint most :)

8. Legutóbbi nagyon jó élményem?
Semmiképp sem a fogászati kezelés, amiben mostanság részesülök :(
Viszont ezen kívül szinte naponta érnek - igaz apró, de - nagyon kellemes élmények :)

S akire én lennék kíváncsi, az Zera :)

4 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Drága Niki!
Én is örülök,hogy jobban megismerjük egymást,csak az a baj a blogodat,blogomat nemcsak a gyöngyös társadalom olvassa,hanem az egész világ!Sokszor a kérdések ezekben a kérdőívekben elég intimek,magánjellegűek,szerintem.Bocs,az őszinteségemért,de a bevezetődre szeretem volna reagálni,remélem nem baj.Panka

LUJZA Gyöngyei írta...

Nikikém, örülök nagyon, hogy válaszoltál a kérdésekre - és ráadásul ilyen gyorsan! :) Én is szeretem ezezeket a játékokat, pont azért, mert valóban közelebb kerülünk egymáshoz egy kicsit. Hogy ki mennyit árul el magáról, azt már mindenki saját maga döntse el... Puszi, Alíz

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága! Jó volt rólad olvasni megint! :))) Hát csak annyit kívánok, hogy nyerj csak a lottón, és utazgass, és váljon valóra minden álmod! Tíz év múlva is egy nagyon boldog csajszika, és anyuka legyél! :))) Én nem hiszem, hogy olyan sok rossz tulajdonságod lenne. Egy szűznek hogy lehet rossz tulajdonsága???? Ha van az is csak édes kis semmiség. :))))) Mondom ezt én a szűz! :)))))
Puszillak! :)

Zöldgyöngy írta...

Nagyon jól esik, hogy rám gondoltál, igyekszem mielőbb összeszedni magam és válaszolni a kérdésekre! :) Örülök, hogy Rólad is megtudhattunk pár plusz infót! :) Pápá, Era